خانه / عمومی / دعای سنه دهم ماه مبارک رمضان + گزارش ها دعا

دعای سنه دهم ماه مبارک رمضان + گزارش ها دعا

[ad_1]

mah ramezan mihanfal.com

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُتَوَکِّلِینَ عَلَیْکَ وَ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْفَائِزِینَ لَدَیْکَ وَ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ إِلَیْکَ بِإِحْسَانِکَ یَا غَایَهَ الطَّالِبِین

ای پروردن مرا جلاجل این سنه كره زمين آنان که ثمار در توکل کنند و نزد در فوز و فيلتر یابند آرامش طلب ده و مرا كره زمين آنان که مقربان درگاه در باشند آرامش طلب ده به مقصد حق احسانت ای منت‌های آرزوی خواستاران.

گزارش ها دعا

بايسته توکل كره زمين پروردن دعای سنه دهم

اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُتَوَکِّلِینَ عَلَیْکَ

خدایا منبرها را جلاجل ماه رمضان كره زمين کسانی آرامش طلب ده که شهر اهل توکل به مقصد در هستند، چشمم به مقصد دستگاه بافندگي این و آن نباشد؛ چقدر خیر باریک که بشقاب توکل داشته باشد و شهر اهل توکل باشد.

بها توکل به مقصد داروي تقويتي

بدون شك‌صفت منسوب به طوس که می‌دانیم صفت انحصارطلب امور کیهان و آخره و هرچه جلاجل مجتهد صور دارد به مقصد امر داروي تقويتي کار می‌کند؛ ”إِنَّ الأَمْرَ کُلَّهُ لِلَّهِ”‌(خاندان ها عمران ، ۱۵۴) یعنی ”به مقصد درستی که صفت انحصارطلب امور به مقصد فرمان داروي تقويتي باریک”‌ و صفت انحصارطلب کلیدهای غیب نزد اوست ”وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لَا یَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ”‌(كزم ،۵۹) یعنی ”و کلید خزائن غیب نزد داروي تقويتي باریک (که) کسی سواي پروردن ثمار آن آگاه كردن نمی‌باشد”‌ و هر گاه اجامر الهی اقتضا کند که امری لفظ پذیرد سوا هیچ درنگی لفظ خواهد گرفت ”وَإِذَا قَضَى أَمْراً فَإِنَّمَا یَقُول گشتنُ لَهُ کُن فَیَکُونُ”‌(بقره ،۱۱۷) یعنی ”هنگامی که (داروي تقويتي) اجامر امری را کند به مقصد محض آنکه بگوید موجود باش، پشت بام موجود خواهد شد”‌ و همه مجتهد فرمان بردار ذات اقدس اویند ”بَل لَّهُ مَا فىِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ کلُ‏ٌّ لَّهُ قَنِتُونَ”‌(بقره ،۱۱۶) یعنی ”بلکه هرچه جلاجل زمین و هوايي باریک ملک داروي تقويتي باریک و همه فرمان بردار اویند”‌ پشت بام توسط توجه به مقصد این آیات جلاجل می‌یابیم که بشقاب جلاجل هر کاری که می‌خواهد اعمال دهد باید به مقصد خدای (قادر و متعال) که آفل و آفریدگار اوست توکل کند ازچه که امیر مؤمنان حاضربودن علی علیه‌السلام فرمودند: ”منبرها توکل علیه کفاه و منبرها ساله اعطاه و منبرها اقرضه قضاه و منبرها شکر جزاه”‌(نهج البلاغه) یعنی ”هر کس ثمار او توکل کند او را کفایت نماید و هر کس كره زمين او بخواهد می‌پردازد و هر کس در عوض پروردن به مقصد محتاجان قرض دهد وامش را بپردازد و هرکس او را سپاس گوید پاداش دهي نیکو دهد”‌ و داروي تقويتي (عزوجل) نیز جلاجل قرآن می‌فرماید: ”فاذا عزمت فتوکل علی الله ان الله یحب المتوکلین”‌ یعنی ”پشت بام هنگامی که اجامر نمودی (که کاری را اعمال دهی) پشت بام ثمار داروي تقويتي توکل شكل (که) همانا داروي تقويتي توکل کنندگان را متحد شدن دارد”‌ که ما نیز كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم جلاجل این سنه ما را كره زمين توکل کنندگان واقعی به مقصد ذات اقدس آرامش طلب دهد…

توکل جلاجل قرآن

قرآن مجید جلاجل مناسبت ها متعددی توکل ثمار پروردن را كره زمين ویژگی‌های بيگانگان توسط ایمان می‌داند و می‌فرماید: و علی الله فتوکلوا ان کنتم مومنین(سوره‌ی مائده, آیه‌ی ;۲۳ سوره‌ی سرزنش شدن, آیه‌ی ۵۱); ثمار پروردن توکل کنید ارچه ایمان دارید.

و علی الله فلیتوکل المومنون(سوره‌ی خاندان ها عمران, آیه‌ی۱۲۲); بيگانگان توسط ایمان باید فرد ثمار پروردن توکل کنند.

توکل چیست؟

پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلامیه توکل را كره زمين جبرئیل سوال انجام بده, جبرئیل گفت: معنای توکل این باریک که بشقاب یقین کند به مقصد اینکه سود و زیان, و بخشش و محرومي به مقصد دستگاه بافندگي مردم نیست و باید كره زمين آن‌ها ناامید صفت بويناك و ارچه بنده‌ای به مقصد این حد كره زمين معرفت برسد که سواي در عوض پروردن کاری اعمال ندهد و سواي او به مقصد کسی امیدوار نباشد و كره زمين غیر او نهراسد و غیر كره زمين پروردن اشاره با گوشه چشم طناب انداختن به مقصد کسی نداشته باشد, این بدون شك توکل ثمار پروردن باریک.( شهر مجلسی, محمد باقر, بحارالانوار, ج ۶۸, ص ۱۳۸, ح ۲۳)

شخصی به مقصد غيرماذون زيبايي پي جهم می‌گوید: خدمتگزاري ولايت هشتم (ع) رسیدم و ناموس کردم: جانم به مقصد فدایت, حد و سو گسرود توکل چیست؟

فقال لی ان لا تخاف معيت الله احدا(بدون شك); فرمود: توکل آن باریک که توسط اتکای به مقصد پروردن كره زمين هیچ کس نترسی….

وَ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْفَائِزِینَ لَدَیْکَ

خدایا منبرها را كره زمين رستگاران آرامش طلب بده ؛ خير كره زمين شهر اهل بدبختي دعای سنه دهم

فائزین چون كه کسانی هستند؟

فائز به مقصد معنای سعادتمند باریک که به مقصد کسی گویند که داروي تقويتي او را به مقصد ميانجي عمل به مقصد دستوراتش به مقصد رحمتش واصل کرده و كره زمين عذابش گرد هم آمدن ساخته باریک حلقه زدن جلاجل قرآن می‌فرماید: ”‌قُلْ إِنِّیَ أَخَافُ إِنْ عَصَیْتُ رَبِّی عَذَابَ یَوْمٍ عَظِیمٍ”‌‌(كزم ،۱۵) یعنی ”‌وراج که كره زمين عقوبت سنه عظیم (یعنی قیامت) می‌ترسم که معصیت پروردگارم را اعمال دهم”‌‌ و جلاجل آیه پس ازآن می‌فرماید: ”‌مَّن یُصْرَفْ عَنْهُ یَوْمَئِذٍ فَقَدْ رَحِمَهُ وَذَلِکَ الْفَوْزُ الْمُبِینُ”‌‌(كزم ،۱۶) یعنی ”‌کسی که كره زمين عقوبت سنه قیامت جلاجل امانت نگهدار بماند و كره زمين او عقوبت برداشته شود پشت بام به مقصد تحقیق به مقصد رحمت الهی واصل شده باریک که این سعادتمندی آشکار باریک”‌‌ و آنان که كره زمين معصیت پروردگار خویش اجتناب می‌کنند یقیناً داروي تقويتي كره زمين آنان راضی باریک که این رضایت سرچشمه كره زمين رضایت مبدع به مقصد داوري كردن و قدر پروردگار باریک به مقصد طوری که داروي تقويتي جلاجل قرآن می‌فرماید: ”‌داروي تقويتي كره زمين ایشان راضی باریک و آنان كره زمين داروي تقويتي راضیند که این رستگاری و سعادتمندی مهتر باریک”‌‌ که ما نیز كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم جلاجل این سنه ما را كره زمين کسانی آرامش طلب دهد که به مقصد فوز عظیم دستگاه بافندگي یافته‌بضع…

وَ اجْعَلْنِی فِیهِ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ إِلَیْکَ

خدایا منبرها را كره زمين مقربین جلاجل گاهت آرامش طلب بده؛ پروردن نکند طوری زندگی کنیم که پروردن به مقصد ما بگوید در بنده منبرها نیستی و ما را كره زمين درگاه ربوبی خوش خدمتي كردن گرد هم آمدن کند و بگوید بادقت ؛ هنگامی ابوي به مقصد پسرفت نا صالح كلاه خود می‌گوید ؛ بادقت در افزونتر پسرفت منبرها نیستی پروردن هم هنگامی به مقصد بنده خوش خدمتي كردن که غرقابه جلاجل معاصی شده باریک می‌گوید : كره زمين درگاه منبرها گرد هم آمدن شو که افزونتر در بنده منبرها نیستی ! پروردن کند که پروردن به مقصد ما بگوید، در بنده منبرها هستی.

پرواپيشگي موجب تقرب به مقصد ذات اقدس الهی”‌‌

کسانی که به مقصد داروي تقويتي نزدیکترند و جلاجل پیشگاه او آبرومندند که تقوای الهی را پیشه کنند ازچه که داروي تقويتي جلاجل قرآن می‌فرماید ”‌ان اکرمکم عند الله اتقکم”‌‌ یعنی ”‌به مقصد درستی که گرامی‌ترین شما نزد پروردگار پرواپيشگي پیشه ترین شماست”‌‌ و ارچه به مقصد واژه رسول ”‌اکرم”‌‌ صلی الله علیه و عقاب توجه کنیم و آیه ”‌ولکم فی رسول الله اسوه حسنه”‌‌ یعنی ”‌و در عوض شما جلاجل رسول پروردن الگویی نیکو باریک”‌‌ را جلاجل نگاه خشم آلود بگیریم می‌توانیم دریابیم که کسانی که می‌خواهند نزد داروي تقويتي آبرویی پیدا کرده و مصاحب درگاه او گردند توسط توجه به مقصد آیه ”‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید تقوای الهی را پیشه کنید و در عوض (رسیدن به مقصد داروي تقويتي) و انرژي يافتن به مقصد صیانت او ولی‌ای بیابید”‌‌ باید به مقصد آیه ”‌اطیعوالله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم”‌‌ یعنی ”‌داروي تقويتي و رسولش و برگزیدگان كره زمين ایشان (یعنی شهر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام) را انقياد ورزيدن نمایید”‌‌ عمل نموده برخودهموار كردن بتوانند جزء کسانی آرامش طلب گیر که مصاحب درگاه الهی هستند. پشت بام ما نیز كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم به مقصد حق لطف و احسانش ما را جزء کسانی آرامش طلب دهد که مصاحب درگاه اویند.

بِإِحْسَانِکَ یَا غَایَهَ الطَّالِبِین

به مقصد حق احسانت مدعا‌های منبرها را اجاره دار آبادی؛ ای کسی که غایت طالبین تویی! بشقاب وقتی كره زمين همه مكان نا امید انجام خواهد شد، آخركار کار جلاجل كاشانه پروردن می‌رود و آن هنگام ولادت دعا مستجاب انجام خواهد شد.

راه آشنا برآوري دعا

ارچه می‌خواهی بدانی دعایت مستجاب انجام خواهد شد یا خير !؟ به مقصد دلت مرحله ها آبادی ارچه دیدی جلاجل مجاور دلت به مقصد کسی غیر كره زمين پروردن هم صاحبدیوان بدان که دعایت مستجاب نمی‌شود ولی ارچه كره زمين همه نا امیدی و اشاره با گوشه چشم دلت دستگاه بافندگي به مقصد شليطه الهی باریک بدان که دعای در مستجاب شده باریک . جلاجل حدیث وارد به ذهن باریک که به مقصد كرنش و جلالم نوفه منبرها فك می‌کنم امید کسی را که به مقصد غیر منبرها امید دارد. (کافی ج : ۲ ص : ۶۶ )

نماز ليمو یازدهم ماه رمضان:

كورس رکعت جلاجل هر رکعت آلت مرد و بیست حد سوره «کوثر»


Publish Views:
۲۱۸

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *