خانه / عمومی / دعای دوال نهم ماه مبارک رمضان + گزارش ها دعا

دعای دوال نهم ماه مبارک رمضان + گزارش ها دعا

[ad_1]

دعای دوال نهم ماه مبارک رمضان + گزارش ها دعا

دعای روز نهم ماه مبارک رمضان + شرح دعا

«اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فیهِ نَصیباً مِنْ رَحْمَتِکَ الْواسِعَهِ وَاهْدِنی فیهِ لِبَراهینِکَ السّاطِعَهِ وَخُذْ بِناصِیتی اِلی مَرْضاتِکَ الْجامِعَهِ بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ الْمُشْتاقینَ»

«خدایا آرامش طلب ده برایم جلاجل این دوال ثنايا‌ای كره زمين رحمت وسیعت و راهنمایی‌مام آبادی جلاجل این ماه به مقصد صیانت دلیل‌های درخشانت و مرا به مقصد صیانت موجبات خوشنودی همه‌جانبه‌ات سوق ده به مقصد حق محبتت ای آرزوی مشتاقان.»

گزارش ها دعا

«اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فیهِ نَصیباً مِنْ رَحْمَتِکَ الْواسِعَهِ»

خدایا، منبرها را كره زمين رحمت واسعه خودت نصیب به گردش درآوردن.

تعدادی برآوري این دعا باید چون كه کنیم؟ باید به مقصد زیردستمان کمک کنیم. ارچه وضع کشورمالی کسی پسندیده باریک، تعدادی دختران دم اقبالمند مستحق جهاز تدوین کند. جلاجل این لفظ دعا درزمينه او مستجاب انجام خواهد شد و ارچه زلزله شود، زیر ب يخانماني نمی‌ماند؛ چون رحمت پروردن شامل حلول كننده او شده باریک.

رحمت داروي تقويتي بسیار وسیع و گسترده باریک، وسعتی که ما نمی‌توانیم توسط خامه و زبان كلاه خود آن را وصف نماییم اما ارچه به مقصد آیات قرآن توجه کنیم، ”الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ…”‌ (كزم ،۱) یعنی ”شکر خداوندی که هوايي و زمین را خلق انجام بده…”‌ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ”‌(سبا ،۱) یعنی ”و تعدادی داروي تقويتي باریک هرچه که جلاجل زمین و هوايي باریک”‌ و ”نوانگري کرسیه السموات و الارض و لایوده حفظهما و …”‌(بقره ، ۲۵۵) یعنی ”قلمرو علم داروي تقويتي كره زمين هوايي و زمین فراتر و رفیق هوايي و زمین ثمار او آسايش خواه و بی زحمت باریک”‌ آنك باریک که جلاجل می‌یابیم که توسط وسیع توافق داشتن حکومت و فرمانروایی ذات اقدس الهی، رحمت او نیز بسیار وسیع و گسترده باریک، رحمتی که شامل کسانی انجام خواهد شد که كره زمين فرمان داروي تقويتي و رسولش سرپیچی ننمایند به مقصد طوری که داروي تقويتي جلاجل قرآن می‌فرماید: ”فَإِن کَذَّبُوکَ فَقُل رَّبُّکُمْ ذُو رَحْمَهٍ وَاسِعَهٍ وَلاَ یُرَدُّ بَأْسُهُ عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ”‌(كزم ، ۱۴۷) یعنی ”پشت بام ارچه داخل را (ای پیغمبر) تکذیب کنند وراج خدای شما توسط آنکه دارای رحمت بی منت‌هاست (اما) عذابش را كره زمين طريقه ها بدکاران همچنين نخواهد داشت”‌ پشت بام كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم که ما را جلاجل این دوال شامل رحمت واسعه‌اش آرامش طلب داده و بین ما و قوم مجرم جدایی اندازد…

«وَاهْدِنی فیهِ لِبَراهینِکَ السّاطِعَهِ»

خدایا منبرها را هدایت آبادی به مقصد ادله شيوا خودت.

”منظور كره زمين براهینک الساطعه چیست؟”‌

جلاجل دعای این دوال می‌خوانیم واهدنی فیه ”جلاجل این دوال مرا هدایت شكل”‌ حلول كننده می‌خواهیم بدانیم این هدایت چیست؟ جلاجل جواب يابي می‌توانیم بگوییم: ”والله یهدی منبرها یشاء الی درم گزين مستقیم”‌(بقره ، ۲۱۳) یعنی ”داروي تقويتي هر که را بخواهد به مقصد راه مستقیم هدایت می‌کند”‌ پشت بام این هدایت، هدایت به مقصد درم گزين مستقیم باریک، حلول كننده می‌خواهیم بدانیم درم گزين مستقیم چیست؟ که جلاجل جواب يابي باید بگوییم: ”وَإِنَّ اللَّهَ رَبِّی وَرَبُّکُمْ فَاعْبُدُوهُ هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ ”‌(مریم ، ۳۶)

یعنی ”به مقصد درستی که داروي تقويتي رب منبرها و شماست پشت بام او را بپرستید که این باریک درم گزين مستقیم”‌ حلول كننده اسم ابله به مقصد این درم گزين مستقیم دستگاه بافندگي یابیم و طریقه عبادت و بندگی نمايش دادن پروردگار عالمیان را كره زمين که بیاموزیم؟ که جلاجل اینجاست که ”لبراهینک الساطعه”‌ ”به مقصد ولی ادله و براهین شيوا”‌ به مقصد کار می‌آید که این ادله و براهین شيوا هیچ چیزی سواي آیات قرآن و شهرستان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) نمی‌باشد. به مقصد طوری که ”ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین”‌(بقره ،۲) یعنی ”این کتابی باریک که جلاجل آن شکی نیست و هدایتیست تعدادی تقواپیشگان”‌ و پیامبر اکرم (ص) نیز جلاجل حدیث ثقلین چنین فرمودند: ”انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی و شهرستان اهل بیتی، لن یتفرقا حتی یردا علی الحوض ما ان تمسکتم بهمالن تضلوا ابدا”‌ یعنی ”منبرها جلاجل بین شما كورس چیز گران‌بها به مقصد امانت می‌گذارم: کتاب پروردن و شهرستان اهل بیتم، و آن كورس هرگز كره زمين هم مستثنا نمی‌شوند برخودهموار كردن اینکه جلاجل حوض کوثر ثمار منبرها واصل شوند، مادامی که به مقصد آن كورس تمسک جویید هرگز برخودهموار كردن هميشه منحرف نشوید”‌ که ما نیز كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم که جلاجل این دوال ما را به مقصد پیروی كره زمين قرآن و شهرستان اهل بیت علیهم السلام بسیار نموده و به مقصد درم گزين مستقیم هدایت فرماید…

«وَخُذْ بِناصِیتی اِلی مَرْضاتِکَ الْجامِعَهِ»

منبرها را به مقصد سمت موجبات خوشنودی و رضایت خودت ببر.

كره زمين منبرها راضی باش هرچند که بد کردم و عمرم را به مقصد بطالت اسم پري زده کردم. فعلاً وارد به ذهن‌مام و منبرها را به مقصد سمت رضایت خودت ببر. كره زمين منبرها خشنود شو و رضایت اجتماع داشته باش.

باید جمعناتمام عیب‌ها را كره زمين كلاه خود پيرامون انجام بده و توسط غیبت نکردن، حلال وزیر ها ثروت و… برخودهموار كردن این دعا جلاجل موردمان به مقصد برآوري برسد .

منظور كره زمين ”وخذ بناصیتی”‌ چیست؟

ما كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم که پیشانی ما را گرفته و به مقصد صیانت همداستاني و خشنودی‌اش بکشاند به چه علت که پیشانی مقام اهل سيستان بشقاب به مقصد ذات اقدس پروردگار باریک .

هنگامی که بنده به مقصد درگاه الهی اهل سيستان می‌نماید آنك باریک که كلاه خود را تسلیم امر پروردگار نموده و كلاه خود را جلاجل پیشگاه او خوار و ذلیل می‌داند و جلاجل روایات نیز داریم که بهترین اوضاع بنده هنگامی باریک که آن بنده جلاجل مقابل ذات اقدس الهی اهل سيستان می‌نماید، پشت بام كره زمين داروي تقويتي می‌خواهیم که پیشانی ما را احكام جایگاه اهل سيستان نمايش دادن به مقصد ذات اقدسش گرداند خير سجودگاه شیطان (خير فرمان برداری كره زمين شیطان…)

منظور كره زمين مرضاتک الجامعه چیست؟

بدون شك‌صفت منسوب به طوس که قبلاً هم هزیمت داده شد رضای داروي تقويتي مهتر‌ترین سعادتمندی‌هاست که یک بشقاب می‌تواند آن را به مقصد دستگاه بافندگي آورد، به چه علت که زمانی پروردگار عالمیان كره زمين بنده خویش راضی می‌گردد که بنده كره زمين دستورات و اوامر او انقياد ورزيدن نموده و حق بندگی را به مقصد مكان آورد و هنگامی که بنده كره زمين اوامر الهی انقياد ورزيدن نماید آنك باریک که جمیع وعده‌های داروي تقويتي که جلاجل قرآن به مقصد ایمان آورندگان نويد داده شده باریک ثابت شدن می‌گردد که آن هم كره زمين رضای الهی نشأت می‌گیرد، پشت بام رضای الهی اجتماع‌ترین نعمت‌های داروي تقويتي باریک که جلاجل این دوال كره زمين او به مقصد حق دوستی و محبتش به مقصد جمیع بندگان می‌خواهیم که این همداستاني و خشنودی را نصیب ما گرداند.

«بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ الْمُشْتاقینَ»

این دعاها را درزمينه منبرها مستجاب آبادی، به مقصد حق دوستی خودت ای آرزوی مشتاقان.

این‌صفت منسوب به طوس می‌گوییم چون پروردن نسبت به مقصد ما دوستی دارد و پروردن صد مواجه نزد مهر والدین به مقصد رجحان يافتن، ما را متحد شدن دارد. روایت باریک که دوستی صد درجه دارد که ۹۹ بخش آن مخصوص پروردن باریک و یک درجه آن بین تخميركننده تقسیم شده و پروردن جلاجل بدون شك یک بخش نیز، سهم دارد. خدایا این دعاها را به مقصد مهر خودت درزمينه ما مستجاب آبادی.

نماز ليمو دهم ماه رمضان

بیست رکعت جلاجل هر رکعت مديحه و سى حد شهر توحید.


Put up Views:
۱,۰۶۰

[ad_2]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *