خانه / عمومی / نشانه های کمبود فیبر جلاجل بدن

نشانه های کمبود فیبر جلاجل بدن

فیبر، کربوهیدراتی غیرقابل‌هضم باریک که بدن تعدادی عملکرد درخور اطفال به مقصد آن نیاز دارد. ارچه فیبر کافی به مقصد بدن نرسد، بدن آن را توسط علائمی اعلام خواهد انجام بده. مقدار فیبر واجب شده به مقصد صحنه و جنس بستگی دارد.

نشانه های کمبود فیبر در بدن

گنجاندن فیبر جلاجل رژیم غذایی اسم مكلف‌ی بزرگی نیست چون به مقصد مقدار کافی جلاجل میوه‌ها، سبزی‌ها، غلات کامل و انگشت چهارم صور دارد. اما بینهایت كره زمين بيگانگان، كره زمين اهمیت فیبر جلاجل تغذیه بی‌خبرند و جلاجل نتیجه بدنشان را جلاجل حالت کمبود فیبر آرامش طلب می‌دهند. پیروی كره زمين رژیم‌های پرپروتئین و ناچیز کربوهیدرات می‌تواند بدن را دستخوش این کمبود کند. در عرض اسم پري زده زیاد غذاهای فرآوری شده و کربوهیدرات‌های تصفیه شده مثل نغن، پاستای معمولی و غذاهای اسنکی می‌تواند شما را دستخوش کمبود فیبر کند. دریافت فیبر ناکافی، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند که حسب معمولً توسط دریافت کافی فیبر، به مقصد راحتی دايگي مورد بحث باریک.

۱. یبوست

یبوست، رایج‌ترین لكه دریافت فیبر ناکافی باریک. ارچه جلاجل هفته، کمتر كره زمين سه شهر بار پس زدن داشته باشید یا مدفوعتان مضبوط و خشک باشد و به مقصد سختی پس زدن شود یعنی یبوست دارید. افزودن فیبر زیادتر به مقصد رژیم غذایی تعدادی رفع یبوست مفید باریک. فیبر کمک می‌کند برخودهموار كردن مدفوعتان لين و حجیم شده و به مقصد راحتی پس زدن شود.

۲. افزایش وزن

ارچه فیبر کافی جلاجل تغذیه‌تان نباشد ممکن باریک دستخوش اضافه وزن شوید. چون فیبر توسط حجیم شدنش كشيده شده به مقصد عاطل سیری انجام خواهد شد و جلاجل نتیجه جلوی پرخوری‌تان را می‌گیرد. ضمناً غذاهایی که فیبر دارند، به مقصد زمان بیشتری تعدادی جویده كشته شدن نیاز دارند و باعث می‌شوند غذای کمتری جلاجل هر وعده خورده شود. ضمناً غذاهای پُر فیبر، حسب معمولً ظرفیت پيمان بالایی نیز دارند و ناچیز کالری‌بضع.

۳. تبيره رفتن کلسترول

ارچه مساحت گرفتن کلسترول خونتان بالاست، یکی كره زمين دلایل آن می‌تواند تغذيه كردن فیبر ناکافی باشد. فیبر به مقصد کاهش تری‌گلیسرید و افزایش لیپوپروتئین توسط چگالی تبيره یا بدون شك HDL کمک می‌کند و این کار را توسط بیرون راه پيمايي کلسترول اضافی كره زمين بدن اعمال می‌دهد. غذاهای پُر فیبر تعدادی صحت فواد نیز مفیدند چون فشارخون و التهاب را کاهش می‌دهند.

غذاهای سرشار كره زمين فیبر به مقصد شما کمک می‌کنند اختصاصی طولانی‌تری سیر بمانید و برخودهموار كردن وعده‌ی بعدی گشنه نشوید. غذاهایی که فیبر بومي زیادی دارند، پيمان را جذب سیستم گوارشگر می‌کنند و عاطل سیری ایجاد می‌کنند. این، یکی كره زمين دلایلی باریک که فیبر به مقصد شما کمک می‌کند زیادتر سیر بمانید

four. تبيره وجود داشتن قند آب خون

ارچه دیابت دارید و کنترل قند خونتان برایتان سخت باریک، باید اسم پري زده فیبرتان را بررسی کنید. فیبر، مخصوصاً فیبر بومي، جذب قند كره زمين طریق روده‌ی کوچک را به مقصد تأخیر می‌اندازد که باعث انجام خواهد شد قند آب خون توسط شتاب کمتری تبيره برود. جلاجل نتیجه به مقصد کنترل مساحت گرفتن قند آب خون کمک می‌کند.

۵. عاطل رويارويي كردن ناپاکی پس ازآن كره زمين تغذيه كردن غذا

تغذيه كردن یک غذای سنگین می‌تواند رويارويي كردن آلودتان کند، اما ارچه عاطل می‌کنید حتماً پس ازآن كره زمين تغذيه كردن غذا باید چُرت بزنید پشت بام این احيانا صور دارد که فیبر کافی نمی‌خورید. فیبر تعدادی صفت به خاطرسپردني ثبت كننده قند آب خون ضروری باریک. وقتی شما غذایی ناچیز فیبر اسم پري زده می‌کنید، قند خونتان سریع‌نمناك تبيره می‌رود و جلاجل نتیجه عاطل خستگی و رويارويي كردن ناپاکی می‌کنید.

۶٫ عاطل نفخ

ارچه جلاجل تغذیه‌تان فیبر کافی نخورید یا ترکیبات غذایی‌تان خطاكار دانستن باشد، احيانا اینکه عاطل ناراحتی و نفخ جلاجل دستگاه گوارش داشته باشید خیلی زیاد خواهد صفت بويناك. دریافت فیبر ناکافی موجب نفخ انجام خواهد شد کمک فیبر، سیستم گوارشگر را تنظیم می‌کند و باعث انجام خواهد شد غذا به مقصد‌عنایت و به مقصد صفت منسوب به طوس یکنواخت كره زمين روده‌ها خیزاب کند. گروهي دریافت فیبر کافی می‌تواند روی هضم غذا تاثير بگذارد و موجب نفخ و گاستریت بشود. پوشيدگي فراموش نکنید که اسم پري زده زیاد كره زمين حد فیبر هم می‌تواند موجب نفخ شود، مخصوصاً ارچه پيمان کافی ننوشید.

۷. عاطل گرسنگی خیلی گاه پس ازآن كره زمين غذا تغذيه كردن

غذاهای سرشار كره زمين فیبر به مقصد شما کمک می‌کنند اختصاصی طولانی‌تری سیر بمانید و برخودهموار كردن وعده‌ی بعدی گشنه نشوید. غذاهایی که فیبر بومي زیادی دارند، پيمان را جذب سیستم گوارشگر می‌کنند و عاطل سیری ایجاد می‌کنند. این، یکی كره زمين دلایلی باریک که فیبر به مقصد شما کمک می‌کند زیادتر سیر بمانید.

ضمناً فیبر موجب انجام خواهد شد غذایی که می‌خورید، آهسته‌نمناك كره زمين دستگاه گوارش واصل جریان آب خون شود. كره زمين سویی افزونتر، تغذيه كردن غذاهای ناچیز فیبر مثل اسنک‌های فرآوری شده، عاطل سیری به مقصد شما نمی‌دهند و جلاجل نتیجه خیلی گاه پس ازآن كره زمين تغذيه كردن، عاطل گرسنگی خواهید انجام بده.


Submit Views:
۳۲۶

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *