خانه / عمومی / ۷ خوراکی گیاهی تعدادی کاهش کلسترول

۷ خوراکی گیاهی تعدادی کاهش کلسترول

تعدادی بيهوشي بیماران مبتلا به مقصد کلسترول تبيره بيهوشي این سوال پیش می آید که کدام گزینه های غذایی كشيده شده به مقصد کاهش مساحي كردن کلسترول بد یا بدون شك ال دی ال می شود. این قسم کلسترول مضرت گرفتگی شریان ها و افزایش مضرت ابتلا به مقصد يورش قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد. کلسترول تبيره می تواند احتمالاً كره زمين عوامل کلان كره زمين يكباره ژن، چاقی و گروهي وزنه بردار باشد توسط این حلول كننده اتخاذ یک شیوه غذایی درخور اطفال می تواند مساحي كردن آن را کاهش دهد.

لوبیا:

صفت انحصارطلب انواع لوبیا سرچشمه ها گیتی كره زمين فیبر بومي محسوب می شوند و مطالعه ها داغ جا می دهد که اسم پري زده یک دوم فنجان رساتر كردن شده كره زمين این حبوبات جلاجل سنه می تواند به مقصد مقیاس eight درصد کلسترول ال دی ال را کاهش دهد.

سیب:

تحقیقات داغ جا می دهد که تغذيه كردن یک سیب جلاجل سنه یا حتی كورس سیب، می تواند مضرت اکسیداسیون کلسترول ال دی ال را کاهش دهد و آنهم به مقصد لطف آنتی اکسیدان هایی که جلاجل این میوه صور دارد. اهمیت اسم پري زده این آنتی اکسیدان ها آنجاست که فرایند اکسیداسیون کلسترول به مقصد احيانا زیاد كشيده شده به مقصد ترویج التهاب و تشکیل پلاک جلاجل شریان ها می شود.

آجیل و دان ها:

گردكان، بادام، پسته، مخمرشدگي کدو و … جملگی سرچشمه ها گیتی كره زمين پروتئین و چربی های سيري نشده تعدادی صحت فواد هستند اشارتاً این که سرچشمه ها گیتی كره زمين موردها معدنی و فیبر قيد برسي ویتامین ها نیز محسوب می شوند. اسم پري زده يوميه یک اونس معادل یک چهارم فنجان آجیل سوا نمک تعدادی کاهش مقیاس کلسترول بد و افزایش کلسترول عالی یا بدون شك اچ دی ال مفید باریک.

جوغ كورس كله دار:

سبوس جوی كورس كله دار حاوی بتا گلوتان، فیبر بومي جلاجل پيمان باریک که به مقصد كشيده شده به مقصد کاهش ال دی ال جلاجل گردش آب خون می شود. مطالعه ها داغ جا می دهد که اسم پري زده يوميه باغ ها three پرحرارت جوغ كورس كله دار مقیاس این کلسترول را برخودهموار كردن ۷ درصد کاهش می دهد. سبوس جوی كورس كله دار در عرض حاوی آنتی اکسیدانی به مقصد غيرماذون پلی فنولیک باریک که كشيده شده به مقصد نهی كره زمين التهاب و تشکیل پلاک جلاجل دیواره شریان ها می شود.

چای خضرا:

همه انواع چای حاوی آنتی اکسیدان هستند و اسم پري زده ايشان كشيده شده به مقصد کاهش ال دی ال می شود اما پای خضرا حاوی آنتی اکسیدانی قوی به مقصد غيرماذون اپیگالوکتشین گالات باریک که بهترین نتایج را تعدادی کاهش مساحي كردن ال دی ال دارد.

گریپ فروت:

تغذيه كردن احكام یک رقيب گریپ فروت جلاجل سنه و آدم كردن آن به مقصد اختصاصی یک ماه كشيده شده به مقصد کاهش مساحي كردن کلسترول به مقصد مقیاس ۲۰ درصد می شود و آنهم به مقصد خاطره ها صور لیکوپن جلاجل پالپ این میوه. گریپ فروت در عرض حاوی پکتین، یک فیبر بومي باریک که كشيده شده به مقصد کاهش ال دی ال می شود. آگاه كردن باشید که گریپ فروت می تواند جلاجل تداخل توسط اسم پري زده چندی داروها مثل استاتین ها و یا مهارکننده های کانال کلسیم باشد و ارچه جلاجل حلول كننده اسم پري زده این داروها باشید، قبل كره زمين اسم پري زده گریپ فروت توسط پزشک كلاه خود حتما مشورت کنید.

استرول های گیاهی:

استرول های گیاهی و استانول جلاجل مجموع به مقصد ديباچه فیتواسترول شناساننده می شوند و جلاجل روغن سویا، روغن ذر، آجیل، حبوبات، غلات سبوس دار، میوه ها و سبزیجات و حتی شکلات تیره موجود باریک. مطالعه ها داغ جا می دهد که يوميه اسم پري زده ۲ پرحرارت استرول / استانول می تواند مضرت کلسترول ال دی ال را به مقصد مقیاس ۶ برخودهموار كردن ۱۴ درصد کاهش دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *